IDA

It's my soul honey that's up at eighty

tralala

Publicerad 2013-05-21 16:54:01 i Ida,

Solen har värmt oss hela helgen och fortsätter så. Jag har fått lite bruna händer och ben och alla drar sig för att gå inomhus och göra viktiga saker. Jag vill helst ligga i gräset och prova nya glassar, skratta så mycket det går och kramas tills jag blir trött på det. Fast det kanske man inte blir? Det är bara två veckor till hemfärd och det känns himla skumt men bra också. Jag ska träffa Elin som jag saknar så mycket och mina lilla lillebror tar studenten. Jag kommer få träffa mamma och pappa varje dag och så kommer jag ha alla andra inom en väldigt liten räckvidd. Det känns bra och lugnt. Det kanske inte blir någon pirrig oväntad sommar men det kanske är skönt att sakta ned lite med allt.
 

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2013-05-22 09:13:45

Ser väl ut som en trevlig kväll!!Hörde att Elin kommer hem till Maltes student - det var på tiden! Det blir nog inte helt lätt att komma in i gamla vanliga gråtrallen igen - 5 mån sorglöst kringflackande kan sätta sina spår. Det ska bli roligt att träffas igen o få lite spännande stories till livs...

Postat av: farmor

Publicerad 2013-05-23 19:05:42

Det verkar som om det serveras både stora portioner och dito vinglas där uppe i Ume?

Postat av: EMMA

Publicerad 2013-05-25 10:59:53

vilken dag kommer du hem?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela