IDA

It's my soul honey that's up at eighty

onsdag

Publicerad 2013-05-15 09:49:31 i Ida,

Denna dag. Vet ej hur den ska sluta. Är på så sjukt irriterat humör. Jag brukar inte ens vara det? Men just denna morgon. Det började kanske igår när jag råkade ha sönder min kaffepress. Fick sitta och sila kaffet mellan tänderna imorse för jag var rädd för att få glas i kroppen och dö. Det är sol men det hjälper inte idag? Jag ska ju ändå sitta på två jävla föreläsningar och en utvärdering av utvärdering. Orkar inte. Blir irriterad för att jag inte orkar. Är så otroligt lat och omotiverad. Blir trött på att hela livet kommer handla om pengar. Men irriterar mig samtidigt på snåla människor.
 
Okej jag ska sluta nu. Och cykla till skolan. Det kanske känns bättre efter lunch, ibland är det ju faktiskt så. Dock ska jag få en stor baguette och inga vitaminer som jag nog egentligen skulle behöva. Men den är i alla fall gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela