IDA

It's my soul honey that's up at eighty

helg

Publicerad 2013-05-31 11:04:00 i Ida,

Dagen har kommit! Brännbollsyran är här! Även värmen, ojojoj hur ska detta gå? Klockan nio var det redan 23 grader här i skuggan. Känns som att vi kommer avlida på ängarna bland all brännboll. Men men, öl och vatten kanske kommer lösa det problemet!
 
Denna helg ska jag spendera så mycket tid som möjligt med mina favoritpersoner här:
 
 
Kommer sakna dom så mycket! Och Jennie ska till Lund i höst och jag vet inte riktigt vad jag ska göra utan henne. Men det kanske är bra för mig, att klara mig lite mer själv. Eller är det det? Måste man klara sig själv om man ändå alltid träffar människor att dela sin tillvaro med? Fast jag klarar mig själv också, nu låter det som att jag förföljer henne, så är inte fallet.
 
Jaja, nu ska vi i alla fall ha jättekul!
 
hejdååå

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-02 14:16:12

Med tanke på att du fortfarande har kvar dina äldsta kompisar så äter du väl inte upp dem helt! Fast ibland undrar man...!? Skojar lite, puss mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela