IDA

It's my soul honey that's up at eighty

happy easter

Publicerad 2013-03-26 17:10:18 i Ida,

HEJ!
 
Här är jag lite leendes. Jag är faktiskt lika glad som jag ser ut på bilden, den är alltså inte fejk. Dock är jag också väldigt trött, vet inte om det syns riktigt. Det verkar som att att mitt antal bloggläsare har ökat? Igår var det hela 16 unika besökare här inne. Det brukar ju snitta runt 10. Snart är jag väl uppe i alla kända bloggars läsarantal, bara en tidsfråga skulle jag tro.
 
Nåväl, jag har packat klart och är redo att åka iväg med min familj (minus Elin) till Espaaaaña! Det ska faktiskt bli himla skönt. För jag saknar mamma och pappa och Malte så himla mycket. Denna saknad har resulterat i att jag i ca. en månad har pratat väldigt mycket om dem och även imiterat deras röster när jag berättat lustiga och roliga grejer om dem. Positivt lustiga saker, mamma! Detta har lett till att jag idag började känna mig lite tjatig. Jag känner att jag ibland lätt tjatar om grejer. Till exempel om Indien, Sri Lanka, min familj, Mariefred och Pao. Skulle tro att det oftast är dom sakerna. Jaja, vad ska man göra. Vissa saker är roliga att prata om. Jag har i alla fall nu spelat upp mamma och pappa på högtalartelefon när de ringt mig igår och idag. Mina vänner här tyckte att mina imitationer var exakta. Ja vad ska jag man säga. Kanske borde valt någon teaterlinje istället på högstadiet?
 
Jahaja, så mycket mer skoj har jag inte att berätta just nu. Eller alltså jag har en MASSA roliga saker att berätta, men det är inte alla som får veta dom. Om alla som läser detta inlägg skriver sitt namn i kommentarsfältet så får vi se om jag kanske kan berätta nåt lite skojigt.
 
GLAD PÅSK!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2013-03-26 19:32:30

Jag anmäler mej som förste man (kvinna) för att få höra nå´t skoj! Sen vill jag förstås önska dej o familjen GLAD PÅSK! och hoppas att ni får sol o värme hos LasseoKjerstin i Espa¨^na (där försökte jag mej på en liten krumelur över n:et men det lyckades förstås inte alls). Idag har jag knallat runt med Fril.främj. i Hammarby sjöstad-Liljeholmen-Årstaviken-Sickla sjö. Fint men halkigt här o var o fortf gäller BRODDAR PÅ! Gu va ja e trött på dom!!!! NU VILL JAG HA VÅR!!! Hörde iaf koltrastens drill i morse. Alltid något sa han som fick se Åmål... Vi tar oss nog en tur till Ljusterö någon av dagarna för att se om huset står kvar, vi har ju inte varit där sedan vi stängde i oktober. Bara över dan , inte läge sova över, för kallt o mkt snö kvar. Samt fullt med trädgårds-möbler överallt i husen.Men först ska vi väl ha den vanliga påskmiddagen här i Hby, ska ringa o se när det passar herrskapen. Undrar just om Johan är hemma från Lund på lov? Ha det nu så skönt o hälsa alla så gott! Kram från F+F.

Postat av: mormor eva

Publicerad 2013-03-26 22:09:28

Här kommer nästa kandidat! jag tycker iof. att du skriver så fina inlägg redan, även om de inte är hemliga! det känns så varmt i mitt hjärta när jag läser om kärleken i eran familj, det är precis vad en mamma/mormor önskar allra mest! och så öskar jag GLAD-PÅSK! till er allihop och ha en skön vecka hos Lasse o Kerstin. puss, puss i påsk!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-29 11:06:11

Ja du har ju väldigt roligt när vi pratar i telefonen och kompisarna börjar skratta i bakgrunden. Nu förstår jag ju att det var min röst ni skrattade åt...!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela