IDA

It's my soul honey that's up at eighty

ELIN

Publicerad 2013-01-23 22:29:00 i Ida,

 
Hej hej!
Visst är jag lik Elin på denna bild? Tog den imorse för att jag skulle kolla mitt hår i caaamen. Så såg jag att jag såg ut som Elin! Och så började jag sakna henne så himla mycket!
 
 
Två andra bilder där jag är lik Elin och hon lik mig:
 
 
Så nu har ni fått se. Dock är vi ju inte så himla lika egentligen. Men det är kul att vi är lite lite lika för att jag tycker att Elin är så fin och då blir ju jag automatiskt också fin. Plus att det är kul på somrarna när alla golfgubbar tror att jag är sjukt ambitiös och jobbar på både Systembolaget och Terassen. En win-win-situation så att säga. Nåväl, jag hoppas att hon snart flyttar till mig så att vi kan prata och kramas och lyssna på musik ihop varje dag. Tills dess får hon väl ha det så himla bra i Sri Lanka........................

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-02-05 22:50:05

Du e ju såååå fiiin!!!!

Postat av: Magnus

Publicerad 2013-02-06 09:19:35

Nu ska vi åka till Spanien......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela