IDA

It's my soul honey that's up at eighty

söndag

Publicerad 2013-04-21 21:03:55 i Ida,

Hellooooo!
Idag är det söndag och en skulle ju kunna tänka sig att denna dag skulle präglas av ångest över saker jag borde ha gjort som jag inte gjort. Men så har det verkligen inte varit, för jag tror starkt på att jag gjort precis allt jag behövde göra i helgen. Jennie har varit här nyss och vi har fnissat i två timmar över vilket roligt liv vi har. Det är faktiskt helt otroligt fantastiskt roligt just nu!
 
Igår så spontangrillade jag, Jennie, Linnea, Paul, Eva-lis och Elias. Sedan spontanförfestade vi och sedan gick vi lite spontant ut. Mellan allt detta sprang vi mellan allas rum och hämtade tändstickor, filtar, vin och handlade saker på Ica. Och sen så skrattade vi och lyssnade på Håkan Hellström (ingen protesterade ens mot mig och Linnea) och så pratade vi. Jag vet inte vad det är just nu med livet, men det är vårigt och fint och roligt så att jag vet inte hur det ska gå. Jag är rädd för att karman kommer komma ikapp mig och få oss att sluta virvla runt överallt. Förhoppningsvis låter den oss hållas ett tag till!
Glad söndag på er!
 
 

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2013-04-22 06:10:43

...å din gamla farmor utbrister spontant: Glad Vår Ida!

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-04-23 09:31:01

Vilken skiva, håkans alltså... Sjukt bra!

Postat av: mormor eva

Publicerad 2013-04-23 19:38:09

åh! vad roligt att höra!! "Dansa min docka medan du är unger, när du blir gammal är du för tunger!"
puss, puss....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela