IDA

It's my soul honey that's up at eighty

coconut skins

Publicerad 2012-10-08 14:35:00 i Ida,

Jag har haft så svårt att somna om kvällarna under de ca två senaste veckorna. Det är jättejobbigt, och det påminner mig om när jag gick i nian och ettan på gymnasiet och låg vaken hela nätterna utan att kunna somna. Jag kommer ihåg att mamma brukade, i alla fall i nian, ge mig massage typ flera kvällar i veckan så att jag skulle somna lättare. Jag kommer inte ihåg ifall jag somnade lättare, men att jag just kommer ihåg det så väl känns fint.
 
Nåväl, jag vet inte varför jag skrev det här. Men det är så många konstiga saker jag funderar på innan jag somnar som verkar helt normala så där klockan halv ett. Igår tänkte jag till exempel på hur många ägg jag äter. Kanske nästan två per dag, det blir 14 per vecka, och 56 på en månad. Tänker jag rätt nu? För i så fall äter jag typ 670 ägg på ett år?
 
Får ångest nu. Det är jättejättemånga!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2012-10-08 16:28:03

snarare 730! 365*2=)
haha that's a lot of eggs

Postat av: farmor

Publicerad 2012-10-10 07:37:33

Ser att mattesnillet reagerade på summan av alla äggen! Det gjorde inte jag. Mer än att det är en himla massa ägg förstås.Såg ni förresten tv-inslaget på Rapport om kycklingindustrin? Huvva säjer jag bara...

Postat av: Lina

Publicerad 2012-10-22 00:25:45

Kan inte sova heller!! Därför jag ligger uppe nu. Dumma tankar son flyger runt så man inte kan slappna av o sova. Dåligt! Saknar dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela