IDA

It's my soul honey that's up at eighty

i will keep the bad things from you

Publicerad 2012-11-23 17:51:00 i Ida,

 
Hej hej!
Jag har klippt mig, ser ni? Jag skulle bara klippa topparna men det blev ju som vanligt hos frisören. Jag fick höra hur slitet det var så nu ser jag ut som en oskyldig 7e-klassare med lång page. Men men, det ska erkännas att det känns väldigt FRÄSCHT.

Annars är det såå skönt att det är fredag, för denna vecka har faktiskt inte gått så snabbt som veckorna på senaste tiden har gjort. Men vi har haft givande diskussioner om orientalism och heteronormativitet. Och ordet tolerans. Det var nog den intressantaste diskussionen. Tolerans är inte något särskilt positivt, vilken jag alltid förknippat det med. Det betyder mer "härda ut" typ. Och då kan man ju fråga sig hur positivt det är med alla människor som "tolererar" alla möjliga saker.
 
Jaja. Snart är det jul och då ska vi ses och kramas! Tills dess ska jag gå på återspark, förhoppningsvis även en julfest och mellan det måste jag skriva så mycket att jag inte vet hur det ska gå till. Nåja, det löser sig, vilket jag gång på gång får bekräftat. Så jag hoppas att livet alltid kommer lösa sig, annars vet jag inte vilka medel jag skulle ta till.
 
Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-30 18:36:34

Du SER väldigt fräsch ut! Har ni pratat om toleransnivå också(?) När man använder det ordet, är det väl mer förknippat med något negativt...
Puss o kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela