IDA

It's my soul honey that's up at eighty

söndag

Publicerad 2012-03-18 16:53:34 i Ida,


HEJ!
Såhär har jag känt mig i några dagar:



Trött (Måste kanske kolla blodvärden o liknande saker), omotiverad, irriterad, ensam osv. 


Har funderat lite på varför och som alltid kommit fram till att det är som det är när jag alltid funderar. För mycket. När inte heller Rasmus, min lilla motpol är hemma och kan berätta vad jag borde göra istället för att tänka så, hitta på för att inte tänka si och inte oroa mig så mycket så har det varit lite krisigt i mitt huvud:





Men nu är det i alla fall söndag vilket på något förunderligt vis känns skönt. Jag ska på Laleh med Emelie och är nöjd för stunden. Btw diskuterade vi ju häromdagen det här med att ta kort på sig själv i webcamen. Skämmes på mig... Dock antar jag att ni saknar min vackra uppenbarelse så ni fick ett litet bildspel. Hejdå!



Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2012-03-18 19:44:14

Hahaha vad du ät rolig Idis!! Saknar dig och jag vill också gå på Laleh!!!

Postat av: Mari

Publicerad 2012-03-23 11:46:26

Håller med Pao, du är rolig du! Rasmus har det inte så lätt alltså...?!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-03-23 16:17:17

Mamma; jag skulle nog säga att det är jag som inte har det så lätt!

Postat av: farmor

Publicerad 2012-03-28 16:48:30

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela