IDA

It's my soul honey that's up at eighty

the doctor in me

Publicerad 2012-06-05 13:11:14 i Ida,

Heello!
Jag är så lycklig just i detta nu! För att jag bara kan sitta här och inte göra någonting utan att ha dåligt samvete. Behöver inte plugga för det kan jag göra ikväll. Behöver inte träna för det har jag redan gjort. Behöver inte laga mat för det har jag också redan gjort. Och så vidare.

Nu är det ynka två och en halv dag tills jag åker hem. Sjukt!! Men skoj. Ska bli skönt att jobba och få lite pengar. Dock kommer ju inte dem förrän i juli, så vet inte riktigt hur jag ska klara mig. Dessutom har jag funderat på ifall min pappa eller mamma ska få ansvara för mitt sparkonto så att jag inte tar pengar där ifrån lite titt som tätt. Säger man titt som tätt? Haha det lät lite skoj nu när jag skrev det.

Nåväl. Det är fint väder här idag och jag har varit ute och gått med Emelie. Som ska lämna mig i höst för Australien!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men hon kommer ju tillbaka.

Annars så händer det inte så mycket här, jag måste börja packa ner allting i kartonger, orkar inte riktigt börja bara...

Ses snaart!
Puss o kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-05 23:51:15

Du är duktig som har ett sparkonto, inte alla som fixar det! Vi kan "vakta" det om du vill. Man säger titt som tätt, men vi får träna lite mer på de/dem i sommar...! Ses snart, längtar efter dig. Puss o Kram från mamma språkpolisen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela