IDA

It's my soul honey that's up at eighty

snowie

Publicerad 2012-01-06 13:38:05 i Ida,

Hej hej hej!!
Det var inte igår jag skrev i min kära lilla blogg. Livet kom emellan och inspirationen försvann. Nåväl. Nu är jag tillbaka i Umet igen och det känns faktiskt väldigt bra. Och det var väldigt bra hemma i Mariefred också! Träffade alla jag har saknat och fick lite kärlek och energi.

 Nu har jag fått sova i vår stora säng, träffat Eva-Lis och druckit det godaste vattnet i Sverige. Nu protesterar ni där i Eskilstuna va? För ni har ju Sveriges reeeeenaste vatten. Mohahha.

Annars då? Jag skjuter upp mitt studerande dag för dag sedan Eva-Lis berättade att datumet jag ska ha läst några artiklar till var senare än jag trodde. Blev lite lycklig.

Det är ju 2012 nu också. Året då världen kommer gå under. Ajajaj jag som inte hunnit vara i alla världsdelar än. Jag sitter i alla fall och tittar på bikinis på HM's hemsida. Bäst att börja ladda för sommaren. Det är -10 här och några meter snö men jag misströstar inte. Snart kommer våren, det kommer gå lika snabbt som den här hösten gjorde. Blev det lite osammanhängande nu? Först det där med 2012 och sen helt plötsligt bikini-snack.

Jag har tappat min skrivförmåga. Synd är ju det eftersom att jag snart måste börja skriva en forskningsöversikt. "Men det löser sig Ida", brukar jag säga till mig själv efter lite tårar.
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela