IDA

It's my soul honey that's up at eighty

sugrör

Publicerad 2012-02-22 11:40:14 i Ida,



Godförmiddag på er!
Här sitter jag med ett vattenglas och sugrör. Varför undrar ni kanske? Jo, min kost den senaste veckan har mest bestått av mackor, godis och semlor. Det är gott men kanske inte så hälsosamt. Det blir så där i rapport-tider. När man bara sitter och skriver och blir stressad och får panik och måste lugna sig med.... Mackor.
Jag har ju även fyllt år och vi bakade semlor och fikade. Ja det har varit en god vecka.

Men nu är det slut! Måste sockeravvänja mig. Därför dricker jag nu vatten. Och det är godare med sugrör. Nu vet jag att Rasmus kommer skratta när han läser det här. Därför att jag efter varje helg ska sluta äta godis...

Men nu måste man tro på mig. Jag menar allvar. Måste bli piggare. Blir så trött när jag äter massa bröd och godis och inget näringsrikt.

Annars då? Spanat in min utväxt? Jättesnygg. Jag är alltså inte blond egentligen. Och jag har inte råd att gå till frisören heller. För här i Umeå är det dyrare än alla andra ställen jag varit på. Det kostar runt 500 kr bara att klippa sig. Hör ni hur det låter? Jag ska klippa mig själv istället.

Jaja nu måste jag gå. Ha det så bra och tack för alla grattishälsningar, grattiskort(mormor o morfar, mamma o pappa) och alla facebook-grattis. Tack tack tack!!
kraaaaaaaam

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2012-02-22 15:25:08

Jadu, det kostar på att gå till frissan även i kgl hufvudstaden! Och inte vet jag heller om jag kan skriva under det gamla talesättet att "blondes have more fun"??

P+K

Postat av: farmor

Publicerad 2012-02-22 15:26:44

Jadu, det kostar på att gå till frissan även i kgl hufvudstaden! Och inte vet jag heller om jag kan skriva under det gamla talesättet att "blondes have more fun"??

P+K

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-28 11:25:15

Du är fin i håret ändå, även om du inte har varit hos frisören på länge. Jag bjuder dig på ett frisörbesök när du kommer hem! Puss mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela