IDA

It's my soul honey that's up at eighty

ETT RIM

Publicerad 2012-02-13 21:58:12 i Ida,

Godkväll!

Här sitter jag
glad som en dag
jag har nyss druckit lite fil med bär
som är gjord av en jag håller väldigt kär
filen och bären är mixade
efter lite trixande

Har jag berättat om när jag
en dag
råkade göra ett misstag?
Det var jag som skulle blanda fil och bär
och inte han jag håller kär
dock råkade jag i mixern glömma en sked
och mixern med ett smattrande ljud avled
men jag misströstar ej
Ånej
Ty nu finns det en ny mixer i vårt kök
Och smoothiesarna blir så goda att ni borde göra ett besök

GODNATT

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-15 20:39:07

Hahah! Klant. När jag kommer och hälsar på vill jag ha din bästa smoothie

Postat av: farmor

Publicerad 2012-02-16 10:46:06

Hallå+ hej+ hå

där upp´i Umeå

skulle gärna hälsa på

om vägen inte var så lång

det får bli en annan gång!

P+K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela