IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Måndag

Publicerad 2012-12-10 16:27:00 i Ida,

Denna måndag ja. Denna måndag har haft mig i sitt tunga grepp hela dagen har inte riktigt velat släppa taget. Jag har lite ångest över allt och ingenting och endorfin-nivån känns inte på topp. Ett litet surr av hjärtklappning-light har jag också av oklar anledning.
 
Pratade med Lina i telefon förut och grattade på födelsedagen. Har saknat hennes ivriga röst och alltid så nyfikna frågor. Emma har jag inte kunnat ringa för att hon är borta med landslaget och spelar. Coolt att kunna skriva det lite så där bara va? Grattis till er båda igen i alla fall, ni är och kommer alltid att vara mina favorit-tvillingar.
 
Nu längtar jag lite till att få åka till Mariefred, trots att det känns som att när jag väl är där måste hinna med så många saker. Alla ska ju vara nöjda och glada, även jag inräknad.

Nåväl, de dagar det blir mörkt klockan kvart över två kanske vi inte ska begära så mycket av. Eller vad tror ni? Hur mår ni förresten? Vad önskar ni er i julklapp? Säg nu inte att ni inte vill ha nåt, jag tror säkert att ni kommer på någon liten sak.
 
Ajöss

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-12-12 13:10:09

TACK IDIS! stort att bli nämnd i bloggen. jag saknar dig. ser fram så mycket mot att träffa er!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela