IDA

It's my soul honey that's up at eighty

stresssss

Publicerad 2012-04-16 17:01:35 i Ida,



Hej!
Ser ni?! Inte kaffekoppen, utan min hand? Och mitt ansikte? Har dessa två saker samma färg?! Nej! Min hand är ju likblek och mitt ansikte är rött. Jag tror att det beror på att jag har varit ute och gått med min vapendragare Emelie i två timmar idag. I soliga Umeå. Sen när jag kom hem så smög sig brännan på.. Nu du Elin! Nu är jag snart ifatt! Även om det nu ska bli snö imorgon men den lilla detaljen måste man ignorera..

Ojojoj, den här veckan är så FULL med saker! Därför har jag skaffat en kalender. Anna tyckte att jag såg mycket viktig ut idag när jag tittade efter en tid i kalendern till att skriva vår examination. Idag ska jag tillexempel till Bris, imorgon ska jag gå i skolan och skriva på kontrakt för en ny lägenhet (wohooo! vi har fått en!), på onsdag ska jag på en intervju, på torsdag ska jag vara med på någon utbildning för att kunna nolla nya studenter i höst... PLUS att jag ska laga mina hål hos tandläkaren. Ajajaj.

Men sen är det fredag! Då blir livet lite lugnare igen. Nu måste jag rusa. Hejdå!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2012-04-18 09:03:56

Heja Ida - ta flera vårsolspromenader i soliga Umeå så kommer den efterlängtade brunbrännan som ett litet skott! Men försök att alltid gå söderut - med solen i fejset alltså. Annars blir det ingen effekt...

Mycket att göra den här veckan ser jag. Det är nästan så att du slår oss panchonärer med några hästlängder...

Jobba på! Och vad roligt för er med nya lägenheten! E den fin? P+K

Postat av: eva

Publicerad 2012-04-24 22:19:42

Grattis! vad roligt med egen lägenhet! skönt att höra att du inte har långtråkigt! det har inte vi panchos heller, jag har köpt en ny dator tex. det är ju kul.........puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela