IDA

It's my soul honey that's up at eighty

happy

Publicerad 2012-04-04 09:17:59 i Ida,

MORNING MORNING!
Åh det spritter i min kropp just nu. Vet inte vad som hände? Hur blev jag så lycklig? Funderar över massa faktorer och vågar inte ändra på något. Hmm lät ju lite konstigt. Men exempelvis att äta godis. Det har jag inte gjort så mkt den senaste veckan. Kan det vara därför jag är så lycklig?! Eller vad är det annars? Jag är i alla fall jätteglad och det luktar sommar här inne i vår lägenhet. Tyvärr blev det ju snöstorm ute i söndags men jag tror nog att det kommer börja smälta bort snart igen. Hoppas!!

Påtal om lägenhet så vill jag ha en egen lägenhet nu! Vill inreda den på mitt sätt så att den blir färgglad blommig och fin. Jag ska ha massa växter som hänger och så ska jag ha hyllor i regnbågsfärger. Och lite till. Ni som nu undrar vad Rasmus tycker så kan jag tala om att det är inga problem. Han tycker det jag tycker är fint är fint. Kan bara hoppas att han är villig att ta ner Scarface-tavlan i vårt nästa hem. Nåväl.

Påtal om godis. Jag var hos tandläkaren för någon vecka sen. Och hade TVÅ hål?!?! Jag har aldrig haft hål i en endaste tand ju? Jag blev jätteorolig. Det är därför jag inte har ätit så mycket godis. Vill ju inte få fler hål!! Jag ska dit och laga dom om två veckor. Är jätterädd för den där bedövningssprutan. Men det går säkert bra.

Jahaja nu var det inget mer jag hade att delge. Ha en så bra dag, nu ska jag till Willys. Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Rasmus

Publicerad 2012-04-05 12:54:51

Ni som nu undrar vad Ida tycker om min Scarface-tavla i vår nästa lägenhet, så kan jag tala om att det är inga problem. Hon tycker det jag tycker är fint är fint.

Postat av: farmor

Publicerad 2012-04-06 08:41:35

Visst e de skönt när man är överens om saker o ting? Det blir liksom lite enklare då...o man blir på bättre humör också!

Glad Påsk på er norrlänningar. Hoppas ni har det bra. Här snöregnar det och snålblåser och tempen är +1. Inte undra på att kärringarna drar till det troligen mycket varmare Blåkulla...

P+K

Postat av: farmor

Publicerad 2012-04-10 09:01:01

Eller helt enkelt uttryckt: Jag tycker som du - vad tycker du?"

P+K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela