IDA

It's my soul honey that's up at eighty

mmhmmmhmm

Publicerad 2011-10-20 09:27:04 i Ida,

Godmorniiiing!
Mormor och farmor ni kan vara lugna, jag skojade ju! Jag sög in kinderna så där lite fint. Vissa bloggare gör det. Man måste ju va med i cybervärlden. Hålla koll på vad som är inne! Jag äter mer pasta än någonsin. Och mackor. Ooosv.

Men vem är du som kommenterade först ett "m" och sen med ett "h"? Vad menar du med det? Utveckla lite tack! Även om du kommer från Eskilstuna så förstår jag inte vad du menar.

Nu har vi ätit äggröra och jag ska snart till skolan. I helgen ska vi ha 70-talsfest! Och nästa helg tänkte jag åka hem!

Puss o kram

Kommentarer

Postat av: mormor Eva

Publicerad 2011-10-22 16:51:20

jag är lugn, vet att du är uppfödd med prima matvanor! men du är ju sötare utan de där groparna!! puss........

Postat av: farmor

Publicerad 2011-10-23 09:21:10

Jag är oxå lugn nu - iofs så anade jag - dock långt inne i lilla huvvet- att det var nå´t skumt med det hela. O det stämde ju - skönt att du inte fallit ur så där - håller med Mormor Eva - du e så mycket sötare precis som du är!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela