IDA

It's my soul honey that's up at eighty

första advent

Publicerad 2011-11-27 22:20:21 i Ida,

Hej hej hemskt mycket hej.
Här ligger jag och föräter mig på pepparkakor. Vad hände med karaktären när jag flyttade hemifrån? Här i Umeå bara äter å äter å äter man. Och försöker förstå sig på kvantitativ metod. Det går lite sämre än ätandet än så länge.

Glad första advent på er i alla fall. Jag börjar sakna alla hemma nu. Snart ses vi!! Ska bli skönt. Vad önskar sig alla i julklapp förresten? Jag önskar mig i alla fall en bänkdiskmaskin. Och säg inte att jag är lat. Diska är faktiskt jobbigt, ångestframkallande och slöseri med tid. Så det så.

Hejdåå

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2011-11-28 09:55:37

Äntligen några sanningens ord om diskning!

Det är - liksom allting som har med städning att göra = förspilld kvinnokraft!

Postat av: elin

Publicerad 2011-11-28 15:39:54

all i want for christmas is youuuu lalalala (eller något fint somrigt linne som jag kan ha med mig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela