IDA

It's my soul honey that's up at eighty

,

Publicerad 2011-05-09 09:58:50 i Ida,

Hejsan!
Blev en ledig dag idag vilket ger mig lite ångest men samtidigt är det soligt ute så det är lite skönt med. I helgen har jag tittat på handboll, varit på koutsläpp och varit ute. Och massa mer.
Måste verkligen städa min garderob och kanske rensa men jag orkar inte. Det är lite såhär med garderober:http://janford.se/2011/05/02/det-kanns-liksom-i-magen/, och det gör det hela mycket svårare. I alla fall för mig. Speciellt när det handlar om att slänga eller på annat sätt avlägsna grejer därifrån. Jag får ju ångest av att bara välja schampo eller vilken färdigblandat woksort man ska ha till middag. Hur lätt är det då att bara förvisa grejer ur garderoben..
Annars så flyter allt på och vädret gör en lycklig och man slipper tänka på allt för mycket saker.
hejdåå

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2011-05-11 08:20:52

Mitt problem oxå - försöker leva efter den där snusförnuftiga principen "att har man inte använt ett plagg på fem år är det time att kasta det". Fast man vet ju aldrig - rätt som det är visar det sig att det VAR JUST DEN DÄR TRÖJAN MAN SKULLE HA HAFT TILL DOM DÄR NYA BRALLORNA!!!!

Och varför finns det så himla många olika märken och fabrikat att välja mellan? Som du säjer - man får ångest och att handla tar dubbelt så lång tid när man inte kan bestämma sig. Och fast man är gammal panschonär med all tid i världen (säjs det) är det ju inte inne på ICA man vill tillbringa den när solen skiner så underbart ute....

P+K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela