IDA

It's my soul honey that's up at eighty

rising

Publicerad 2011-02-28 19:42:10 i Ida,

Ja var hör man hemma och hur ska man veta det?
Vad ska man göra och hur ska man bestämma det?

Känner mig som en flyttfågel som ska flyga bort över vintern men plötsligt stannar sommaren kvar, vad gör den då?

Jag vill också skriva massa sånger om mitt händelserika liv, ungefär som Bruce Springsteen. Känna allt han verkar ha känt och inser och varit med om. Men kommer inte på en enda himla rad just nu.

Sitter på ett tåg iväg och tillbaka
iväg var och tillbaka till vad
längtar till helg för att orka sätta mig på ett tåg igen
och igen och igen och igen
och kanske för att orka skratta och kramas lite

Aa ni ser ju, roliga låtar det skulle bli liksom.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-01 18:02:20

Hahah ida, vad rolig du är! Jag skulle gilla dina låtar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela