IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Gästbloggare - Rasmus

Publicerad 2011-02-20 14:44:36 i Ida,

Hej bloggen!

Idag är det söndag, det betyder Solsidan ikväll och imorgon är det Idas födelsedag!! 21 blir hon!
Undrar om hon kommer få vad hon har önskat sig i födelsedagspresent?! Hoppas det.
Fast nu när jag tänker efter så har hon egentligen inte önskat sig något speciellt.


Imorse avnjöt vi en god söndagsfrulle ihop, det var myspys! :)
Alltså jag tycker egentligen att det låter lite töntigt att säga "myspys" om jag ska vara ärlig, men Ida brukar vilja att jag ska säga så, så då säger jag det för att hon ska bli glad, bara så att ni vet!

När jag fyllde år i höstas så skrev Ida en dikt till mig, nu tänkte jag göra samma sak till henne, men det är jag inte så bra på i och för sig.
Vet du en sak Ida? Om jag får som jag vill, så är jag alltid vid din sida.

Vi har varit ihop i dryga månaderna sju och jag var lika kär i dig då som jag är nu.
Jag tycker om när du är det första jag på morgonen ser, det skulle jag vilja göra mycket mer.

Imorse sa jag att jag inte skulle skriva här, men jag tänkte typ att du kanske blir glad, ungefär! 
Nu blev denna dikten kanske inte så bra, men det var det bästa jag kunde komma på idag.

Grattis på födelsedagen!

/Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela