IDA

It's my soul honey that's up at eighty

explosions in the eyes

Publicerad 2011-02-16 18:13:58 i Ida,

Mmm imorgon är det torsdag och sen är det fredag. Underbart! Fast imorgon ska jag vara med på en ute-friluftsdag. Mindre kul eftersom att jag inte älskar kyla direkt.

Skulle behöva pms-piller, någon som har några? Började grina igår när Rasmus skämtade om att han ville spela fifa på hans lediga dag istället för att bada på badhuset med mig ifall jag hade varit ledig. Började grina förra torsdagsmorgonen också för att jag inte ville åka till jobbet. Som en femåring låg jag med ansiktet i kudden och snörvlade. Och mitt jobb är inte ens så hemskt? Så, nån som har några piller jag kan få så jag slipper ta slut på mina tårar? Kanske därför jag har så ont i huvudet idag, vätskebrist typ.

Idag har jag fikat med Petra. Det var kuuuuuul att ses igen. Så längesendet bara var hon och jag och vårat prat. Har saknat det.

Ja det var väl ungefär det jag hade att berätta idag.

Hej dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela