IDA

It's my soul honey that's up at eighty

i will keep the bad things from you

Publicerad 2011-12-11 00:45:01 i Ida,

-Stanna lite till, sa du. Jag vill att du ska stanna. Åk inte från mig, spela musik för mig och låt mig upptäcka nya röster. Lägg dig här bredvid och håll mig i handen, blås dina andetag mot min hals och viska att det är okej att jag ångrat mig. Fråga om mitt hår luktar svagt av rök så ska jag ljuga tillbaka och neka, bara för att jag är så rädd om dig. Kom hit så kan jag berätta för dig om gitarren som handlar om oss och hur vi kommer stå i varsitt hörn om ett tag och snegla över axeln på varandra.

Men stanna, det gör man aldrig i några timmar här och där. Det är meningen att man alltid ska stanna, just där bredvid.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-12 21:42:49

Snart fyller din blogg 4 år! Kul att läsa alla gamla inlägg, om skridskoåkning i skolan, handboll, kompisar osv. Fortsätt skriva! Letade faktiskt efter ett inlägg jag minns att du skrev om "överpositiva" människor, men hittade det inte. Har ett par sådana FB-vänner, där allting är så FANTASTISKT hela tiden. Undrar hur de har det EGENTLIGEN... puss M

Postat av: karin

Publicerad 2011-12-14 16:14:08

Sublimt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela