IDA

It's my soul honey that's up at eighty

,

Publicerad 2011-08-31 20:27:25 i Ida,

Sitter här i soffan och funderar över varför människor tatuerar in så meningslösa saker på sin kropp? Sitt namn tillexempel? Jag menar alla vet ju redan vad man heter. Och om någon inte vet så är det ju inte så att man visar upp sin tatuering istället för att presentera sig. Kanske är det ett sätt att visa att man älskar sig själv? Men ändå, meningslöst. Eller människor som tatuerar in textrader som alla andra också gör. Lite så där låtsasdjupt ni vet?
"carpe diem"
"no regrets"
veni vici blablabla"
"love"
"hope"
"Rasmus" Hehehehehe....

Jobbigt att leva upp till allt det där. Då måste man ju verkligen fånga dagen. Och göra allt utan att ångra sig. Tro så mycket på kärleken och alltid ha hoppet runt hörnet. Jaja. Bara vad jag tycker, man får tatuera in vad man vill.
Jag skulle i alla fall tatuera in någon lite mer meningsfullt. Typ "don't live in the past, not in the future, the time IS NOOOOW"...
Hehehehehehe.

Vi är i alla fall i Umeå nu, jag och Rasmus. Har sett nästan allting och börjar göra oss hemmastadda. Skriver mer snart igen!

KRAAAm

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-09-01 19:38:41

jag har laddat ner en springsteen-font som jag tänkte skriva någon springsteen-lyrics med och printa någonstans. kanske det enda mamma går med på? typ thunder road. vore väl fint. puss saknar dig min älskling

Postat av: farmor

Publicerad 2011-09-05 18:27:39

Näe. Om tatueringar tycker jag INTE! Men ok - en liten diskret sak på axeln eller så kan väl gå an. Men dom som målar sej över hela kroppen ger mej rysningar. Jag brukar se en kille på pendeln som är tatuerad precis ÖVERALLT. Armar, bröst, hals, ansikte - men bara på ena H A L V A N !! Och inte kan man låta bli att glo så att ögona trillar ur skallen fast man tycker det är så himla fult. Dom som tatuerar sitt eget namn kanske kan ha nytta av det om dom råkar bli lite för dimmiga efter festen - vad vet jag?

Puss farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela