IDA

It's my soul honey that's up at eighty

happy easter

Publicerad 2011-04-21 14:54:42 i Ida,

Hej hej hallå!
Här sitter jag:
Och bara är så där allmänt glad! Tar fina kort på mig själv i photoboothen på mammas mac-dator. Jag förstår varför alla bloggare/ego-tjejer tar kort på sig själva hela tiden. Man blir ju tusen gånger snyggare än vad man egentligen är! Kolla hyn! Skulle Elin ta fram sin proffskamera skulle sanningen inte se lika fager ut.
Nåväl, glad påsk på er! Själv skippar jag påsken och åker till Milano med MIN MAN. Detta uttryck (min man) är ju också väldigt populärt i bloggar runt omkring i cybervärlden. Lite töntigt tycker jag. Jag håller mig till mina egna smeknamn på Rasmus. Som när vi är på Ica och ska köpa lax till middag. Då ropar jag på Rasmus; - Kom min lilla lax och hjälp mig att välja bit!
Mohahaha. I Milano ska vi i alla fall kolla på fotboll och upptäcka staden. Rasmus tar med två Inter-tröjor som vi tydligen ska ha på oss. Jag som tänkte vara fin hela resan, men får väl offra mig lite.



PUSS till er och ha en bra påsk!
(Lyckades jag med plut-minen? Har lite svårt för den då min underläpp är dubbelt så stor som min överläpp. Men allt kan man inte få här i livet..)

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2011-04-21 22:56:52



Glad påsk själv min lilla Gullefjun! (Du minns väl den visan från småskolan?) Du ser verkligen SÅÅ fin ut på kortet! O ser man så vacker ut spelar det verkligen ingen roll vad man har på sig, om det så råkar vara en sunkig fotbollströja!

Där passar det gamla talesättet:"allt klär en skönhet"och fortsättningen "inget missklär en ful" kan du ju helt bortse från..! Hoppas ni får det kul i Milano. Vilken fin present! Är de de här dom kallar kärlek...? Då vill jag va me (Lasse Holm)

Påskpussar från gamla hönan Agda

Postat av: mormor Eva

Publicerad 2011-04-25 20:00:14

Skönhet kommer som bekant inifrån.......du är ännu sötare live!!

puss...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela