IDA

It's my soul honey that's up at eighty

vi tar oss upp en vacker dag

Publicerad 2010-09-13 16:01:04 i Ida,

Idag känns allt mest lite tomt. Tomt på sol, tomt på energi och tomt på allt möjligt annat. Dock är det inte lika tomt på oro. Oro över en massa jävla saker som egentligen känns för töntiga för att oroa sig över men ändå. Jag hatar att oroa mig. Hatar är väl som vanligt ett starkt ord och jag brukar säga att jag inte hatar mycket alls.. Bara ibland, bara på gråa måndagar när allting jag tycker om känns så himla långt bort och när man mest känner sig lika stor som ett torrt björklöv virvlandes omkring jorden. Och inte riktigt landar på på marken någongång.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2010-09-17 15:30:42

Postat av: M

Publicerad 2010-09-17 15:32:59

Ett tecken på att du hålller på att bli vuxen kanske? Det hör till att oroa sig. Jag tror alla gör det för någonting hela livet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela