IDA

It's my soul honey that's up at eighty

the rising

Publicerad 2010-09-20 16:03:10 i Ida,

Det är lite dålig uppdateriiiing här. Förlåt för det!

Helgen har varit bra och jag har träffat alla bra jag gillar. Halva DT var samlat i fredags, resten SAKNAS!!! My kommer iaf hem på fredag :)
I lördags satt jag och pratade med Pao hela kvällen om saker vi har funderat på under veckan. Värt!

Igår fikade jag först med Louise som var hemma över helgen och Emma. Sedan var jag, mamma, Elin och pappa och röstade! Kändes ganska vuxet faktiskt. Och det var mysigt med en liten familjepromenad! Kvällen avrundades med Rasmus och sent nattprat, det gillar jag!!

Idag har jag varit förvånansvärt pigg, det har varit skönt och barnen har inte varit så måndagsvilda faktiskt.

Synd bara att SD kom in i Riksdagen. USCH!!!

Idag är det bara sju veckor tills vi åker till Indien!! Tiden går så snabbt. Vilket är ganska skönt i och för sig, det börjar bli en aning tråkigt att spara alla pengar...........

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela