IDA

It's my soul honey that's up at eighty

sheepdog

Publicerad 2010-09-02 15:41:00 i Ida,

HELLO!

Nu är det redan torsdag, det är skönt. Har varit jävligt trött den här veckan men det blir väl lite omställning när man börjar jobba och faktiskt gör något lite mer meningsfullt. Självklart väljer väl man själv vad som är meningsfullt, men att jobba med massa olika personligheter istället för att förklara för tyskar vad det är för sorts glass de pekar på, eller för dryga människor att epresso faktiskt kostar 30 kr, känns lite mer givande på något vis.

Tror att det snart kommer bli en regnbåge här utanför, då det ösregnade när jag gick hem och solen lyste när jag väl var hemma. Började springa från bussen men tänkte sedan på hur mycket blötare man blir av tre minuters regndroppar än två minuters. Inte så mycket kom jag fram till.

Jag saknar Karin Pao Emma och Lina, känns som att det var år och dagar sen.. Idag kommer i alla fall Rasmuuuus hit. :)

hejdåå

Kommentarer

Postat av: Rasmus

Publicerad 2010-09-04 10:23:11

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela