IDA

It's my soul honey that's up at eighty

röda blåa vita svarta

Publicerad 2010-09-28 18:41:36 i Ida,

Jag sitter och saknar lite saker just nu som jag inte borde börja sakna än.

Jag beundrade mig själv på mina profilbilder på facebook och fick syn på mina fina helvita converse. Jag kommer så väl ihåg när jag köpte dem, åh! Alla resor de har följt med mig på... Tills de till slut gav upp. Och nu har jag mina röda, men dem älskar jag inte lika mycket på något vis. Det har varit lite så där med alla converse jag haft. Mina första röda höga älskade jag. Jag och Linnéa var på husvagnssemester i Hallstahammar och vi slet dem mot asfalten för att de inte skulle se så nya ut.. Hihi. De blåa efter dem tyckte jag inte om lika mycket. Sedan köpte jag ett par höga röda igen, men de gav mig aldrig riktigt samma känsla som de första..

Ja jag ska kanske inte berätta om alla converse jag haft. Men nu börjar jag tänka lite på när min mobil inte längre kommer att fungera. Den dagen den sorgen, faktiskt!  Den är röd och jag tycker om den väldigt mycket. Jag har slitit den med kärlek och den håller otroligt bra. Så det så!

Jaa. Jag kanske är en liten materialist trots allt.

Men det är inte I och min phone. Det är I och min redmobileeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela