IDA

It's my soul honey that's up at eighty

monday tuesday wednesday thursday...

Publicerad 2010-09-27 21:03:00 i Ida,

Mmmmmm måndag. Min favoritdag. Not!
Åh varför är jag så negativ jämt? Bara klagar på allt. Jag är inte arbetslös, inte oälskad och ska inte heller vara hemma i vinter. Ändå är det synd om mig. När jag vaknar på måndagsmornar känner jag ett bestämt hat mot att gå upp. Bredvid ligger Rasmus som är en väldigt positiv person och peppar. "Jodå, gå upp nu! Du orkar visst! Kom igen!"

Kvar ligger jag.. ZzzZZZzzzZZzzZZZzzZzZzZZz. Tills jag inser att jag faktiskt måste. Det kanske är det där med att jag måste som stör mig. Jag vet inte.

Funderar på om man ska börja göra något speciellt och ovanligt varje dag som bara helt bryter vardagsmönstret. Lite wild och galet, det vore verkligen cooooolt va?

Hehehe..... Jag är ju en så uppfinningsrik person så det skulle inte vara några problem alls. Kanske ska äta något annat till frukost imorgon än äggröra? Dock finns det ingen frukost som jag tycker är godare.... Som om det vore det roligaste jag kom på, att byta frukost...

Kolla, nu är jag negativ igen. Måste sluta med det. Annars kommer hela situationen resultera i att jag är just arbetslös, oälskad och inte åker någonstans i vinter.

Men då kommer det vara synd om mig i alla fall, igen..



GLAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela