IDA

It's my soul honey that's up at eighty

jahaja

Publicerad 2010-09-22 16:53:01 i Ida,

Hello!
Aow vad trött jag är! Helt slut i huvudet efter att ha förklarat mattetal hela dagen.

Jag funderar på att göra en god gärning här hemma, eller snarare plikt egentligen... Städa lite! Jag gillar dock inte att peppa till det helt själv, skulle behöva Elin och Maltes hjälp, men jag törs inte riktigt fråga Malte, han kommer svara med ett bestämt nej. Elin kan dock kanske manipuleras lite....

Jag vill ju att mamma och pappa ska vara glada när dom kommer hem. Tänkte börja med dom. Sedan ska jag göra några fler på bra humör. Kanske ska bli ett litet dagligt mål, - göra minst fem pers glada. Mja

Kanske även borde skriva det på tavlan imorgon.. 
Lektionens mål - Göra någon glad! (ida?)
Sedan följer självklart punkterna med "sitta på SIN plats", "ge varandra arbetsro" och "bli klar med väderkartan".
Mål som kan tyckas lätta, men med min mesiga röst känns det ibland som en omöjlighet.

Nåväl! Snart är det helg igen, mmmmmmmm. Idag kommer Rasmus hit. Wohooooo. Och så är det Idol. Fulländad vardagskväll.

/Kul_tjej_90

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela