IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Grattis!

Publicerad 2010-09-16 16:35:54 i Ida,

Rasmus har begärt ett grattis-inlägg i min välkända blogg idag. Självklart ska han få det!

Nu har jag varit kär i dig ett tag
Och det är mig du ska tacka för att det blev du och jag
Jag gillar när du ler och på mig ser
jag tycker om att prata med dig sent på kvällen om saker och grejer
men inte om andra tjejer
som tur är du inte detta gör
det tycker jag om dig för

detta kanske inte var en sådan dikt du ville få
men det var det bästa jag kunde komma på

jag hoppas att din födelsedag blir precis som du vill
men det antar jag eftersom du mig senare ska åka till!

Jodå, en diktare har jag alltid varit!
OCH, det här är nog det gulligaste i hela inlägget, eftersom att denna låt aldrig skulle dykt upp i min blogg på någon annan dag än din födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela