IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Yeah i'm sorry, I can't afford a ferrari

Publicerad 2010-10-22 15:15:11 i Ida,



Älskar den här låten! Hihi.

Nu är det helg igen, oj vad tiden går!
Ikväll ska jag kolla på Rasses match med Frasse och imorgon ska jag träffa DT! Hmm många smeknamn här känner jag. Det är fritt fram att ge mig ett smeknamn också, har faktiskt aldrig haft det i hela mitt liv. Förutom när jag var liten och alla berättade för mig att Ida rimmade på slida. Som den mes jag var(är?) blev jag alltid tårögd och sa att "det faktiskt inte var något kul och att Frida faktiskt rimmade på det också..". Men tydligen klingade mitt namn bättre i det rimmet.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela