IDA

It's my soul honey that's up at eighty

let's sail away to the beaches of normandie

Publicerad 2010-10-01 15:41:50 i Ida,

Lyssnar på Shout Out Louds och njuter lite. Har glömt bort min musik på senaste tiden. Känns som om jag har glömt bort mig själv lite också. Det är så mycket saker som ska hinnas med och som ska kännas och göras och fixas så att jag inte riktigt hinner vara med mig. Och när jag väl hinner så orkar jag inte. Jag har försökt lyssna men det går inte riktigt att ta in på något vis.

Men idag rinner alla toner rätt in i hjärtat. Den påminner mig om så många saker att jag blir lite rörd.
Shout Out Louds, Mando Diao, The Kooks, Marit Bergman, Bruce Springsteen, little piece of my heart...

Det känns som att vara kär, precis så känns det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela