IDA

It's my soul honey that's up at eighty

kill kill kill

Publicerad 2010-10-31 15:51:15 i Ida,

Hej hej hej hej!!
Som ni märker råder det total bloggtorka och jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Jag har börjat flera gånger men allt låter så töntigt eller tråkigt så jag har skippat det.. Det blir nog inte roligare nu heller, men men.

Imorgon är det bara en vecka till Indien, fast jag kommer nog inse att vi ska åka någon gång på söndag kväll 20 timmar innan planet lyfter. Jag har liksom inte ens börjat oroa mig över flygresan och att vi kan störta eller bli utsatta för mystiska terror-människor.. Men det ska bli sjukt spännande och jag är så glad att jag ska åka med två av mina bästa vänner!!
Förövrigt har det varit en otrooooooooligt lugn helg och jag är jättejättekär.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela