IDA

It's my soul honey that's up at eighty

cut

Publicerad 2010-10-06 19:18:39 i Ida,

Hääääääär ligger jag och chillar. Mm jag älskar det. Rasmus är och tränar, duktigt av honom. Själv kanske jag borde köra lite egenträning, hmm.. Tror det ligger en tung hantel här någonstans, kan ta den till hjälp.

Snart är det fredag igen, gud vad skönt. Men först ska jag ut i skogen med alla barnen imorgon. Härligt med lite skogsluft!!...

På fredag ska jag klippa mig, det var ca. ett år och två månader sedan jag var hos frisören. Hur ska jag bortförklara mitt egenklippta hår? Jag har nämligen toppat det lite när det har varit behövligt. Dock är jag ju inte den som är den och tycker om att göra saker väldigt ordentligt och noga. Snarare brukar jag tänka att "det blir nog bra". Hoppas inte frisören börjar gråta eller skälla eller något liknande. Jag tror de använder sig av den taktiken bara för att få klippa av ca. en decimeter och lite till. De gillar att klippa av så mycket så att man ångrar att man gick dit.

Jaja det blir nog bra. Hoppas jag.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela