IDA

It's my soul honey that's up at eighty

come around sundown

Publicerad 2010-10-17 13:32:30 i Ida,

God söndag!
Idag är det faktiskt precis som jag nyss skrev, en god söndag. Jag fick vakna med Rasmus, (dock lite jobbigt att han alltid ska vakna tre timmar innan jag vill gå upp..) sedan var det soligt och fint, och på tåget träffade jag Linis. Resten av dagen behöver jag inte alls planera NO eller matte lektioner utan kan göra vad jag vill. Skönt! Tror att jag ska träffa mina kära resekamrater lite senare för att möjligtvis börja planera vår resa lite. Den är inte så planerad än tyvärr. Dock finns det ju positiva saker i allt, och det positiva med det här är väl att det alltid blir roligare ju större förrvirringen är hos oss.

Imorgon är det bara tre veckor kvar! Det är alltså bara 21 dagar! 3x7 är 21 ju! Sjukt kort! Iih.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela