IDA

It's my soul honey that's up at eighty

We gotta fight fight fight fight fight for this love

Publicerad 2010-05-12 17:45:43 i Ida,

Har alltid tyckt att det är lite töntigt att kalla saker med "power" i början. Typ som powerwalk och powernap.

Alltså när man tar en powerwalk känns det som om man lika gärna kan springa, blir så trist att gå snabbt även fast det dröjer så lång tid innan man är framme vid målet. Då är det ju bättre att springa. Plus att vi bor i Sverige, kan man inte kalla det typ "snabb promenad" eller nåt i den stilen? Låter ju heltöntigt när alla ska ut på sina powerwalks hit och dit.

Sen powernap... Ja jag vet inte vem som kom på det uttrycket men inte känns det som om man får nån vidare power efter att komma hem och försöka sova typ en kvart. Eller MAX 10 MIN SOM MAN SKA!!! ANNARS HJÄLPER DET INTE!!! ANNARS BLIR MAN TRÖTTARE!!!

Haha jodå. Blir fan så trött att jag aldrig mer vill vakna. Ovasett om det gäller 10 min, en kvart eller tre timmar.

Kom på en till sak med power. Powerade. Usch vad jag hatar Powerade, har aldrig förstått hur någonting knallblått,  silvergrått eller snorgrönt kan ens se gott ut. Därför har jag i och för sig heller aldrig smakat, men kan bara tänka mig. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela