IDA

It's my soul honey that's up at eighty

in between dreams

Publicerad 2010-05-22 01:13:09 i Ida,

Precis som att hitta en lucka och fickparkera perfekt. Kommer det kännas så när man har kommit på att det är just det här man vill ha och just så här det ska vara?
Människor träffar så ofta rätt på första försöker numera, det börjar göra mig orolig eftersom att det känns som om jag aldrig kommer hitta rätt lucka, bara ångra mig och vrida ratten hit och dit.

Att kunna sätta fingret på något och känna att det känns. Det känns liksom precis som man vill. Många har redan gjort det. Jag undrar bara hur det ska kännas?

Men vissa gillar surt, andra salt och resten sött.
Det är bara jobbigt när jag gillar alltihop om och om igen och helst vill ha allting..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela