IDA

It's my soul honey that's up at eighty

fire

Publicerad 2010-05-20 19:33:01 i Ida,

Ligger och försöker intala mig själv att man inte blir lyckligare av kläder. Det är bara en förklädnad av den osäkerhet man känner på sig själv......

Haha nej. Så är det ej. Men igår var min vän P här. Vi planerar våran resa. Allt blir så roligt när man pratar om det. Tills man kommer till biten där man ska spara pengar. Skitskoj.

Nåväl. Allt kan man inte få här i livet. Trist vore det om man var rik, gud ja.

Jaha. Tror aldrig att jag har varit så här trött som jag är just i detta klockslag.

Faaaan då vad tråkig min blogg blir när det händer så få oinspirerande grejer. När jag varken är jätteglad eller heldeppig. När jag inte är ute varje helg eller går på massa konserter.

Idag satt jag i alla fall längst fram i brandbilen när vi var på brandstationen. Barnen bråkade om vem som skulle sitta fram. De enades om två som fick sätta sig där. Jag skulle gå in sist och fick inte plats där bak. Synd.. "Hahaaa jag får sitta fraaam", sa jag till dem där bak. Som tur var skrattade dom bara. Tänk om någon hade börjat grina, hade ju inte varit alltför kul. På hemvägen passade jag på att hedra kära gamla IFK Mariefred och lät dem sjunga efter mig "Vi är vita vi är blå.. Vi är helt enkelt IFK.." Osv. Mycket lärorikt! Sen fortsatte vi med "iskalla jätteballa", den var tydligen lite halvtöntig. Så jag kände att det var dumt att avancera med "siggi saggi"...

Hm. Jag fick nyss sms av Karin. "Jag tänker på dig, vad har du på dig? hihi".
Ja vad säger man. Är det inte Jaser så är det jag. Pallar inte mer.

Ajöss



HAHA. Titta på mig?! Sött leende. Välmatchade kläder. Frasse steker på som vanligt...
hehehehe

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2010-05-21 10:33:15

Hahaha! " Så jag kände att det var dumt att avancera med "siggi saggi"..." HAHA! <3

Postat av: lina

Publicerad 2010-05-22 01:16:50

SIGGE SAGGE SIGGE SAGGE HEJ HEJ HEJ (med de tre fotstampen på slutet)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela