IDA

It's my soul honey that's up at eighty

but the times they are changing

Publicerad 2010-05-18 18:50:16 i Ida,

Hej. Ska sammanfatta mig kort. I punktform. Mm.

- Imorse när jag var ute och gick luktade det blommor och sommar och skolavslutning
- TRAFIKLJUSET HAR SLUTAT FUNGERA I MARIEFRED!!!!
- Har ätit säkert 20 st polkagrisar idag
- En fjäril rymde från vårat fjärilshus i barnens klassrum
- Har ätit glass på stan i shorts
- I helgen hade jag och Emma fina sommarklänningar på oss
- Borde borde klippa mig men jag orkar inte
- Det är meteorregn varje år! Så let's watch it again i augusti?
- Är ganska vuxen nu med en internetdosa
- Det kostar inte så mycket att åka till Indien i november
- Har börjat läsa Isfolket igen!
- Älskar "Menlösa facebookvänner" på facebook!!
- Bad cash quartet - Oh my heroes. Bland de bästa!

Och det var nog det mesta jag funderat på och gjort de senaste dagarna.

PUSSIPUSS

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2010-05-18 19:14:03

Polkagrisar - e de så himla gott att man äter 20 st?

Indien i höst - glöm inte att du har en resecheck på 2000 pix!

Vem saknar öht trafikljus i Mariefred????

Isfolket - not my cup of tea....

Blommor+sommar - jag var ute o vandrade idag i Nackareservatet - 16 km - sååå vackert! Och äntligen varmt och man kan "släppa ner axlarna"....

Menlösa facebookvänner - har jag faktiskt inga...

och ingen sommarklänning heller.

Shorts - då måste dom vara jäkligt långa om jag ska visa mej för folk....

Internetdosa - har jag haft länge..

Klippa mej - ska jag göra om 3 v o det är bestämt sen länge så det måste jag bara orka innan sommaren kommer....

Bad cash quartet - har inte hört talas om dom men ska gå in på YouTube o lyssna....

P+K Farmor

Puss+Kram

Postat av: farmor

Publicerad 2010-05-18 19:16:06

PS.

The times they are a´changing - en av mina favvolåtar med Bob Dylan....guuu va jag lyssnade på den "damals"....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela