IDA

It's my soul honey that's up at eighty

bubbly

Publicerad 2010-05-23 18:55:39 i Ida,

Hej hej hej!

Just nu så kan ni kalla mig Ida - "Den mest fartfulla(hahahhaa fartfyllda?) ni känner i er tillvaro"!
I fredags var det snabbt hem från jobbet, lite dusch inte lukta usch hehehehe, sedan iväg till Etuna för att grilla med delar av DT. Fan vad bra jag är på att grilla lax. Hahahaha!
Mys var det iaf.

Igåååår så soolade jag och sen så åkte jag och hmm, vad döpte vi oss till? Kilep? Hahaha vi var i alla fall ute med min båt. Som är en mycket smidigt och lättstartad liten motorbåt. Inga nyheter va? Ni blir inte förvånade om jag säger att jag och karin försökte få igång motorn i ca. 20 min eller? Dock försökte vi i alla fall medan Pao satt och gömde sig under sin sjal och klagade på alla myggor.
Vi kom hem strax efter tio från sjön och skyndade hemåt och sedan till bussen. Snabba, explosiva och impulsiva är den perfekta beskrivningen av oss. Känns som om vi är 18 på nytt!
Vi var på underbara Underbar där det var helt OK.

Idag en massa jobb. Nu är jag död.
Och lite förvirrad i huvudet.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela