IDA

It's my soul honey that's up at eighty

barapapapapapapapapapapa

Publicerad 2010-05-10 19:10:28 i Ida,

God måndag!
Åh vad det spritter i min kropp helt plötsligt. Förra veckan ville jag helst bara sova 23 timmar om dygnet och nu kan jag inte vara still en minut. Eller jo, det där var ju lite överdrivet men jag vill i alla fall bara planera sommar och höst och hela livet till något bra helst.

I fredags var det 20års fest, ja vad ska man säga. Hade jätteroligt faktiskt. Var kul med lite halv-smid reunion. Vi lyssnade på låten som vi sjöng på flaket om och om igen hemma hos Petra, började ju tyvärr nästan grina. Men fint var det! Anna och My saknades dock, hoppas att ni har det bra nere i ert varma land....

Näe gud vad trist det här blev då. Isch.

Wohooooo nu kommer elin in naken. Dags att gå.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela