IDA

It's my soul honey that's up at eighty

a lovely city

Publicerad 2010-05-13 19:25:44 i Ida,

Nej nej det här funkar ej
Jag är faktiskt en väldigt rastlös tjej
nu har mina vänner gått
och ont i magen har jag fått
efter allt godis vi proppat i oss

Jag klarar ej längre att vara utan några andra
så jag hoppas att vi snart kan vandra

ut i vår fina stad
synd bara att regnet står som en kaskad
 
SLUT

Ja vad säger man?
Har väl alltid varit något av en diktare. Faktum är att jag är lite av allting. Vill ni ha poesi, ring mig. Vill ni ha dikter, ring mig igen. Vill ni ha något riktigt roligt, ring mig en tredje gång.

Haha nej jag skämtade. Eller? Nobody knooows... The way it's gonna be...

Åh Oasis. Mina kära gamla vänner. Someday you will find meee caught beneath the landsliiide...

Mhmm. Jag är så uttråkad. Äter ihjäl mig pågrund av det. Ni kanske tror att jag har ett trist liv nu. Men grejen är den att jag har ett så kul liv så när jag får tråkigt i bara några minuter så får jag panik.

Kalla mig lyckosökaren. Söker ständigt skratt och glädje. Dans och musik. Färgglada kläder och hands up in the air.

Ja, en rätt bra beskrivning på mig själv.
Godkväll

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2010-05-14 11:35:56

Saknar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela