IDA

It's my soul honey that's up at eighty

you're out of my liiife

Publicerad 2010-03-03 19:49:03 i Ida,

Hallojsan!
Lägg märke till min Darin-inspirerade överskrift. Mm, han är gullig han. Haha nä. Jag hörde låten på radion när jag körde Malte till hans träning.. Men bilden av när jag och alla tjejer ligger hemma i Karins soffa och nästintill grinar för att Darin är så sexig när han sjunger "Bad" i Idolfinalen kommer aldrig försvinna från min näthinna. Idag är detta obegripligt, kan ju vara för att Darin lagt på sig lite kanske.

På tal om lagt på sig så diskuterar jag och Pao snabbaste sättet att komma i form till vår födelsedagsfest. Hon gav mig nyss ett roligt tips! Man ställer sig framför spegeln och tänker "usch vad äcklig jag är jag måste träna!!". Detta var ju något nytt efter alla självkänsla-böcker jag läst som beskriver precis motsatt metod.
Nej skämt å sido.

Sådana där saker gör ju att man skäms lite över sig själv.
En annan sak som jag skäms över är att jag fullkomligt älskar Lady Gagas -Bad romance. Kan inte hjälpa det. Tröttnar aldrig. Vill bara dansa och springa och bli helt glad.
Eller ja, det blir jag ju. Glad alltså!

Glad glad glad. Lilla Louise har kommit hem. Ska bli spännande att få höra om hon hittade någon snygg cowboy i Texas. Hon hittade i alla fall en snygg cowboyhatt hon ska ha på midsommar. Mmm, - I'm a cowboygiiirl in a cowboy wooorld. Typ lika bra text som Lady Gaga har i sina låtar. Och ni vet ju vid det här laget att jag är svag för henne.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela