IDA

It's my soul honey that's up at eighty

vad är bost?

Publicerad 2010-03-03 22:24:44 i Ida,

Paulina säger:
vad händer?

Ida säger:
inget brusch   
själv då hos dejj?

Paulina säger:
soft man

Ida säger:
japp mannen
men nu ska jag gitta till tvn
ttul8r

Paulina säger:
ok brusch

Ida säger:
fattaru???

Paulina säger:
yes man

Ida säger:
ttul8r?
bra brush
hörs

Paulina säger:
glhf
lol

Ida säger:
thnkx

Paulina säger:
ja ska kirra bost föörst

Ida säger:
roflmao
vafann är bost?

Paulina säger:
oki
brusch du inte vet?

Ida säger:
nej brush fan jag inte veta!

Paulina säger:
man you crazzzy

Ida säger:
asså ja lackar på dig mannen

Paulina säger:
som prata med en jävla cola
ja lackar 

Ida säger:
men du kan va fanta

Paulina säger:
oki

Ida säger:
säg va det betyda då!!!!
ey
jag betala du berätta

Paulina säger:
eyyy inte snacka så till en broder

Ida säger:
eeey men du inte veta själv va bost betyda?
du ba slingrar dej hela tiden mannen
ja lackar på lögnare fan

Paulina säger:
neeej handen på bröstet
ja inte orka prata men en tom burk

Ida säger:
men mannen du fortfarande inte svara på min frååga!
va du mena med bost?

Paulina säger:
eeey vilken fråga?

Ida säger:
vad du mena med bost!!!

Paulina säger:
du är förvirrad mannen

Ida säger:
nej du e förvirrad
jag inte palla mer alltså
nu jag drar

Paulina säger:
nej gitta då va fan

Ida säger:
ja jag ska det också

Paulina säger:
lämna en broder
men samma moder
va fan

Ida säger:
men brush du ljuga för mig
du undvika min fråga
jag inte pallar mer nu

Paulina säger:
nej jag inte ljuga
handen på bröstet

Ida säger:
nej men vad du mena med bost då??????
svara bara på vad jag fråga

Paulina säger:
eyyyy aldrig sagt

Ida säger:
eeeey du sa du skulle fixa bost först

Paulina säger:
ja gittar

Ida säger:
du sa så mannen
ja tjao

Paulina säger:
l love u mannen

Ida säger:
ja me mannen från botten av mitt hjärta

 

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2010-03-04 08:54:49

Ciao bella Ida,

Kul - precis som att lyssna på killarna på 541:ans buss till Vällingby. Dom pratar så där. Eller att läsa "Ett öga rött" av Jonas H Kemiri. Den orkade jag inte med - det blev för jobbigt att läsa en hel bok med omvänd ordföljd. Men en liten "sketch" är helt OK och din är på pricken - du har örat!

P+K

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela