IDA

It's my soul honey that's up at eighty

oinspirerande måndagar

Publicerad 2010-03-23 20:30:21 i Ida,

skulle man orka gå upp och springa klockan sex tro? Fan det vore ju rena rama döden. Men efteråt vore det rena rama drömmen. Ja faktiskt skulle det kännas precis som en dröm. Man kan springa nästintill sovande, visste ni det?
Hörde det på p3 för ett tag sen. Ni som inte lyssnar på p3 borde verkligen göra det. Speciellt på Kaj på lördagar. Jag ÄLSKAR Kaj. har haft en crush på honom och hans röst sen i nian. Synd bara att han nog är en bit över 40..

Nåväl.
jag ser på dating in the dark och skäms ihjäl. Jag hatar när man skäms över tvprogram så att man bara vill gömma sig någonstans. Jag och Elin brukar sitta här nere och vråla i panik till det här programmet. Fast det är ju lite skoj ibland.



VILKET ROOOOLIGT INLÄGG DET BLEV VA!
VILL BARA SKRATTA ÅT MIG SJÄLV FÖR JAG ÄR SÅ FYNDIG........
AU REVOIR!
ARRIVADERCI!
BUENOS NOCHES!

Nu får det räcka med språklektionerna för idag.
Tack och hej leverpastej
klart slut varulvstjut
hej och tack nagellack

hahaha läste ni också bert när ni var små? Älskar honom.
Fast den boken som var allra roligast var Sune. "Självklart Sune" brukade min pappa läsa för min lillebror då jag hade gett den varma rekommendationer. Kan än idag höra pappas och Maltes skratt i huvudet. Fan jag ska nog läsa den igen, så rolig är den. Hahahahhahahaha åh!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela