IDA

It's my soul honey that's up at eighty

NONE OF MY GROUPIES WANNA DANCE

Publicerad 2010-03-11 19:59:17 i Ida,



Jag älskar den här videon. Kan titta på den om och om igen och gråta och skratta på samma gång. Låten påminner mig dessutom om när jag var 14 och åkte på husvagnssemester i Linnéas bil till Tylösand. Och så påminner den mig om peace&love med Marit Bergman sommarlovet efter ettan. Smaken av äcklig skogsbärscider. Den påminner mig om vår och cykelturer påväg till handbollsträningar med älsklings IFK Mariefred. Den påminner mig om när jag var något som kanske liknade kär första gången. Den påminner mig om mycket.

Den dagen, förhoppningsvis om ett halvår eller nåt när jag ska flyga härifrån, så ska jag nog ta en tur och hoppa runt precis sådär överallt.
Bara sjunga ADIOS AMIGOS I'M NOT STAYING HERE ANOTHER DAY-AY-AY-AAY-AY-AY!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-03-11 21:20:33

Åååh Tylösand, P&L, handbollsträningarna i mariefred. Vilka underbara minnen :D (glömmer dock gärna skogsbärscidern, haha). Saknar dig Ida! Men nästa helg blire kalas med stort K!! Hur många kommer typ och vad ska du ha på dig?! PUSS

Postat av: R

Publicerad 2010-03-12 10:33:09

Hon ska vara naken Mikaela. Naken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela