IDA

It's my soul honey that's up at eighty

mon amour

Publicerad 2010-03-09 17:17:28 i Ida,

Alltså jag blir lite irriterad på mig själv ibland. Eller nä det är nog rätt ofta. Jag kan liksom inte nöja mig med känslan av att må rätt bra. Jag vill må JÄTTEbra. Jag vill vara JÄTTEglad. Och JÄTTEsnygg. Och JÄTTEpigg.
För annars så blir jag JÄTTEdeppig.

Vad kan man begära av sig själv en tisdag klockan kvart över fem när man är halvtrött och vinterblek? Tydligen jättemycket. Vet inte riktigt om ni känner igen känslan. Men jag blir liksom olyckligare ju mer jag tänker på hur jag egentligen mår.

Okej, helt ärligt utan att tänka djupare än strax under ytan så..
Mår jag bra.
BRAAAA.
Det räcker för idag.
DEAL.


Laget före jaget

Kommentarer

Postat av: P

Publicerad 2010-03-10 18:56:41

Vad brun du är korven

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela