IDA

It's my soul honey that's up at eighty

MÅNDAG

Publicerad 2010-03-08 09:58:21 i Ida,

Goodmorning to alla you!
Jag ligger och funderar på om jag skulle ta och starta ett litet träningsläger med mig själv två veckor framöver. Träna morgon och kväll och nästan hela tiden där emellan också.
Det enda problemet som uppstår i min hjärna är att jag kommer behöva duscha så mycket. Och visst, jag tycker om att duscha. Men det är inte bra att duscha för mycket, det väl vilken människa som helst? Man blir torr och håret blir söndertvättat. Hela jag kommer nog bli söndertvättad plus att jag inte kommer hinna torka mellan mina små träningspass.

Och det är lite kallt att springa med blött hår så här års. Eller jag kanske ska säga så här under istiden?
Men vad ska jag göra annars då? Gå runt och lukta svett?!

Haaaha, nu kom min systers röst upp i huvudet. "Alltså jag svettas faktiskt typ aaaldrig. Jättelite svettas jag"..

Jo men visst Elin. Det är för att du aldrig tar i. Du vinner ju inte ens över Malte i armbrytning. Det gör jag. Du orkar ju inte ens klättra uppför ett berg i Australien. Det gör jag.
Klart man svettas.

Näe nu ska jag faktiskt gå och duscha. Men jag har inte ens tränat?

Louise säger: Jag vill inte gå med dig om du inte har duschat.

Jaaaaja.
Där sprack allt.

Vem har tagit min handduk? Vem har använt mig handduk?
Haha så brukar min mamma säga.

Jag har inte tagit den, jag har min egna randiga för tillfället. Den skall jag nu med stort nöje snart använda.

Have a nice day!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-03-08 18:50:19

ida jag svettas faktiskt inte. har ärvt det av mamma. och jag hoppas inte att du menar den grårandiga för den är min!

Postat av: farmor

Publicerad 2010-03-09 08:29:35

När jag var ute o skidade med Magnus på golfbanan i söndags så svettades jag ( men bara lite). Fick låna en stor o skön badhandduk - bara använd en gg alltså - vit o blå... ta den....

Det var trevligt att träffas o äta lasagne o tårta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela